Heti ensi melontaretkestä lähtien olin ihan myyty.
Kuinka ihanan rauhoittavaa onkaan tällä mennä ja kierrellä saaria. Eka reissu kesti jopa puolitoista tuntia. Ostin sen tarjouksesta hetken mietittyäni enkä kadu yhtään. Nyt odotan ensi kesää entistä enemmän. Ainut huono puoli on kajakkiin meneminen, näin isolle ihmiselle tuottaa vähän hankaluuksia, mutta kun pääsee alkuun ei sekään haittaa.
maarit